dinsdag 20 mei 2008

Omgaan met agressie en vervelend gedrag / Henk van den Muijsenberg

In steeds meer beroepen krijgen mensen te maken met agressie. We kennen al de passagier die de stewardess of zijn medepassagiers het leven zuur maakt, de klant die een winkelmedewerker voor rotte vis uitscheldt, de verkeersdeelnemer die een andere weggebruiker bedreigt.

Omgaan met agressie en vervelend gedrag is geschreven voor iedereen die wel eens te maken heeft met vervelend en agressief gedrag in de werkomgeving en daarop vaardig, verstandig en met vertrouwen wil reageren.

Omgaan met agressie en vervelend gedrag / Henk van den Muijsenberg. - Zaltbommel : Thema. - 27 p. - ISBN 9789058710598
Prijs: € 15,00


Thema


Bron:
* Kwaliteit in bedrijf, jrg. 24 (2008) nr. 4 (mei) p. 35
* Beroep docent, jrg. 1 (2008) nr. 5 (mei) p. 31
* Zorginstellingen : vaktijdschrift voor management in gezondheids- en ouderenzorg, jrg. 33 (2008) nr. 3 (juni) p. 43

Geen opmerkingen:

Een reactie posten