donderdag 15 december 2011

Het komt wel goed : communiceren door verzorgenden en verpleegkundigen / Ronald Geelen

Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn verwachtingen voor een andere discipline helder zijn als ik een hulpvraag stel? Hoe kan ik een leerling helpen zich te ontwikkelen in haar vak? Een goede bijdrage geven aan een cliëntoverleg? En mijn collega bijstaan die zojuist een schokkende ervaring achter de rug heeft? In dit boek staan gouden tips voor veel voorkomende gesprekssituaties in de zorg, gekoppeld aan praktijkervaringen van de auteur. Een goede gespreksvoering is voor de zorgprofessional de as waarom het werk draait.


Het komt wel goed : communiceren door verzorgenden en verpleegkundigen / Ronald Geelen. - Utrecht : Perspectief uitgevers, [s.a.]. - 140 p. - ISBN 9789491269042
Prijs: € 22,90Bron:
Nursing, jrg. 18 (2012) nr. 1 (januari) p. 47

Geen opmerkingen:

Een reactie posten