vrijdag 11 juli 2008

Rapporteren in de hulp- en dienstverlening / Judith ter Horst

Hulp- en dienstverleners moeten regelmatig rapporteren, bijvoorbeeld om de voortgang van de hulpverlening vast te leggen, om een advies uit te brengen of om voorzieningen voor een cliënt aan te vragen. Goede hulp- en dienstverlening is gebaat bij een gedegen rapportage.
Rapporteren in de hulp- en dienstverlening is een praktisch boek dat het proces van rapportage praktijkgericht behandelt. Het boek gaat uitgebreid in op de soorten rapportage en op deelaspecten die in rapportages aan de orde komen. De theorie wordt uitgelegd aan de hand van cases uit de dagelijkse beroepspraktijk. Opdrachten, concrete schrijfadviezen en praktische tips bieden de lezer de gelegenheid de stof te verwerken en toe te passen.
HBO-niveau

Rapporteren in de hulp- en dienstverlening  Judith ter Horst. - 2e herz.dr. - Bussum : Coutinho, 2008. - 126 p. - ISBN 9789046900727
Prijs: € 16,00

Coutinho

Bron:
* NTZ : Nederlands tijdschrift voor de zorg aan mensen met verstandelijke beperkingen, jrg. 34 (2008) nr. 2 (juni) p. 150

Geen opmerkingen:

Een reactie posten